Subject: Ed: Teabenõue Postimehelt
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 14:52:22 +0200

Saatja: Margus Hanno Murakas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 16. september 2024 13:56
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Teabenõue Postimehelt

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen Margus Hanno Murakas, Postimehe andmeanalüütik.

Olen kuulnud oma allikatelt, et Teie asutus peab tegevuspõhise eelarve
kõrval ka  faktiliselt paralleelselt kulupõhist eelarvet või analoogset
kulude-tulude arvestust. Põhjuseks väidetavalt asjaolu, et tegevuspõhine
eelarve on läbipaistmatu isegi asutuse enda jaoks.

Kui Teil on paralleelselt olemas ka kulupõhine eelarve (või analoogsed
töödokumendid), siis palun need mulle edastada. Rõhutan, et ülekaalukas
avalik huvi on saada ülevaade riigiasutuste tegelikest kuludest, ja seda
eriti praeguses raskes majanduslikus olukorras.

Kui Teil ei ole paralleelselt olemas ka kulupõhine eelarvet (või
analoogseid töödokumente), siis palun selgitada, kuidas Te reaalselt
jälgite oma asutuse kulusid-tulusid.

Lugupidamisega
Margus Hanno